ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور 97
نوشته شده توسط : تله مشاور

ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور سراسری 97  امکان پذیر است یا نه؟ با توجه به تجربیات ما از داوطلبان کنکور سال های گذشته این سوال، سوالی است که اکثر داوطلبان شرکت کننده در کنکور سراسری بعد از ثبت نام کنکور سراسری 97 با آن مواجه می شوند. از آنجایی که پیش بینی می کنیم که امسال نیز همانند سال های قبل با داوطلبانی از کنکور سراسری 97 مواجه باشیم که در زمان ثبت نام بخشی از اطلاعات ثبت نامی خود را اشتباه وارد کرده باشند و به دنبال راهی برای ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور 97 خود باشند تصمیم به نوشتن این مقاله گرفتیم. در این مقاله شما می توانید اطلاعاتی که اکثر داوطلبان کنکور در زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 این اطلاعات را معمولا اشتباه وارد می کنند و مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراری 97 و نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 97 را مطالعه نمایید. یکی از سوالاتی که برای برخی از داوطلبان کنکور سراسری 97 که در حال تحصیل در دانشگاه هستند وجود دارد این است که آیا در زمان ثبت نام کنکور سراسری ۹۷ حق ثبت نام در کنکور ۹۷ را دارند یا نه ؟ توصیه می کنیم که مقاله شرایط انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور سراسری 97 و سوالات متداول انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور سراسری 97 را حتما این دسته از داوطلبان کنکور سراسری ۹۷ مطالعه نمایند.

 

 

اگر در ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور 97 خود می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 97

مهلت ویرایش اطلاعات کنکور سراسری 97 که در داوطلبان کنکور 97 این اطلاعات را در زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 خود وارد سامانه ثبت نام کنکور سراسری 97 کرده اند همزمان با ثبت نام کنکور 97 شروع شده و تا پایان ثبت نام کنکور 97 ادامه دارد یعنی داوطلبان کنکور سراسری 97 امسال  از 1  بهمن ماه شروع شده و تا 8 بهمن ماه بعد از انجام ثبت نام خود اجازه ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور خود را دارند. توجه داشته باشید که هر سال سازمان سنجش یک بازه زمانی را برای ثبت نام کنکور 97 و ویرایش اطلاعات کنکور سراسری 97  تمدید می کند تا داوطلبان بتوانند در زمان اعلام شده  ثبت نام یا اطلاعات خود را ویرایش کنند.

 

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 97

برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور سراسری 97 خود کافی است تا در زمان ثبت نام و مهلت ویرایش اطلاعات کنکور سراسری 97 که توسط سازمان سنجش اعلام می شود وارد سایت سازمان سنجش شوید بعد از ورود به سایت سازمان سنجش بخش سراسری را انتخاب کرده و وارد شوید. سپس وارد سامانه ثبت نام کنکور سراسری 97 شده و بر روی گزینه ویرایش اطلاعات کلیک کنید. بعد ورود سامانه ثبت نام کنکور شما دسترسی به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود را دارید اما به این نکته توجه داشته باشید که تعدادی از اطلاعات ثبت نام کنکور شما قابل ادیت نیست و برای ادیت این دسته از اطلاعات کافی است که درخواست مبنی بر ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور سراسری 97 خود برای سازمان سنجش ارسال نماید. در صورت مواجه با هر گونه مشکل در ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور 97 خود می توانید با مشاوران مرکز تله مشاور تماس بگیرید تا ویرایش اطلاعات کنکور سراسری 97 شما را انجام دهند.

 

 

آیا بعد از اتمام مهلت ویرایش، ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور 97 امکان پذیر است؟

از انجایی که در سال های گذشته ما شاهد داوطلبانی بودیم که بعد از اتمام مهلت ویرایش اطلاعات کنکور متوجه وجود اشتباه در اطلاعات ثبت نامی کنکور خود شدند. تصمیم به پاسخگویی این سوال گرفتیم. برای پاسخگویی به این سوال باید بگوییم که داوطلبان کنکور سراسری 97 تا قبل از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 97 مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 97 خود را دارند. برای ویرایش بعد از اتمام مهلت ویرایش اطلاعات کنکور سراسری 97 داوطلبان باید وارد سایت سازمان سنجش شوند و در خواستی برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور سراسری 97 خود بفرستند. برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاوره تماس بگیرید تا اطلاعات ثبت نامی کنکور سراسری 97 شما را ویرایش کنند.

 

توصیه ای در مورد ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور 97 !!!

توجه داشته باشید که در صورت اشتباه وارد کردن اطلاعات کنکور سراسری 97 و عدم ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور 97 خود بعد از قبولی در دانشگاه این مسئله برای شما دردسر ساز خواهد شد. و حتی احتمال لغو قبولی  شما در دانشگاه نیز وجود دارد. از انجایی که پیش گیری همیشه بهتراز درمان است به شما توصیه می کنیم که در زمان ثبت نام کنکور سراسری 97، دقترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 97 را به دقت مطالعه نمایید و از شرایط ثبت نام کنکور سراسری 97 و مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 97 اطلاعات کافی را کسب کنید تا در مراحل بعدی کنکور 97 دچار مشکل نشوید.

 

اگر در ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور 97 خود دچار مشکل شده اید می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منبع: ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور 97

مشاوره تحصیلی تله مشاور





:: برچسب‌ها: ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور 97 , ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری , ثبت نام کنکور سراسری 97 , زمان ویرایش اطلاعات کنکور 97 , ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 97 , مهلت ویرایش اطلاعات کنکور 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: